Artykuły biurowe – podstawa działania każdej firmy

Artykuły biurowe – podstawa działania każdej firmy

Pomimo postępującej informatyzacji zarówno wśród prywatnych przedsiębiorców jak i urzędów państwowych, nadal nie potrafimy się obyć bez klasycznej „papierkologi”. Obieg wielu dokumentów nadal jest czysto analogowy. Są one przechowywane w fizycznej formie, podbijane fizycznymi pieczątkami i wysyłane listami poleconymi. Z roku na rok się to zmienia, ale jest to powolny proces. W zarządzaniu obiegiem dokumentów i w sprawnym funkcjonowaniu biura z pomocą przychodzą nam artykuły biurowe.

Artykuły biurowe – fundament każdego biura

Przeciętny dział administracji zajmuje się fakturowaniem, dbaniem o obieg dokumentów, wystawianiem umów itp. Każda z tych dziedzin wymaga drukowania, pieczętowania, pakowania, wysyłania i tak dalej. Często nie zauważamy jak wiele drobnych elementów składa się na ten pozornie prosty proces.:

– papier do drukarek i kserokopiarek – często jest to papier z wcześniej nadrukowanym firmowym logotypem;

– koperty, również z nadrukiem z danymi firmowymi;

– pieczątki – nadal są w użytku, nadal wiele firm wymaga aby faktura została „podbita”;

– segregatory, które pozwalają na skuteczne i zorganizowane przechowywanie faktur, umów i innych dokumentów;

– zszywki i spinacze – nie trzeba ich nikomu przedstawiać;

Wybierając te akcesoria biurowe pamiętajmy o jakości. Nie tylko cena się liczy. Czasem lepiej jest zainwestować w grubszy, lepiej wyglądający papier do faktur i sprawić dobra wrażenie u naszych klientów. Najtańsze segregatory też nie są najlepszym pomysłem jeśli mają być regularnie używane.

Dowiedz się jak odpowiednie artykuły biurowe wpływają na Twoją wydajność w pracy ! – Sprawdź na wyposaz-biuro.pl >>

Artykuły biurowe – niewidzialni pracownicy

Artykuły biurowe to nie tylko rzeczy papiernicze. To też mnóstwo rzeczy, których na co dzień nie dostrzegamy w sposób świadomy, ale bez nich nasza praca byłaby mocno zaburzona. Kilka przykładów:

  1. Kosze na śmieci – śmiało możemy je zaliczyć do kategorii akcesoriów. Warto aby były trwałe i estetyczne. Miło kiedy pasują do wystroju biura.
  2. Flipcharty, whiteboardy – niezastąpione akcesoria w firmach IT czy w szkołach. Przydatne zwłaszcza w trakcie burzy mózgów.
  3. Sejfy. Kojarzą się one głównie z pieniędzmi, ale mogą służyć też do przechowywania najważniejszych dokumentów w firmie.

Artykuły biurowe – gdzie kupować

Małe firmy najczęściej zaopatrują się w artykuły biurowe w lokalnych sklepach papierniczych lub na aukcjach internetowych. Nie jest to zła strategia, zwłaszcza kiedy nie kupujemy ich zbyt często. Jeśli jednak jesteśmy większym klientem, który regularnie kupuje takie rzeczy za sporą kwotę, warto zainteresować się zakupami w hurtowniach papierniczych lub w firmach, które posiadają swoje katalogi online, a produkty dostarczają własnym transportem. Dzięki temu zamówiony towar możemy dostać prosto do naszego lokalu nawet w ciągu godziny. Takie firmy oferują też fakturowanie zbiorcze, więc możemy za wszystko zapłacić np. raz w miesiącu zamiast regulować należność za każdą drobną rzecz, którą nam dostarczono. Jeśli będziemy ich klientem wystarczająco długo, zapewne uda się wynegocjować także możliwość odroczonej płatności.

Previous Jak wypromować własny salon kosmetyczny?
Next Dzika plantacja marihuany, tabletki ecstasy i znaczki LSD zabezpieczone przez łódzkich policjantów

Może to Ci się spodoba

Strefa Biznesu 0 Comments

Praca w woj. łódzkim czeka – prawie 45% firm będzie zatrudniać!

Stopa bezrobocia spada, choć nadal wynosi ponad 8,5%. Czy to oznacza, że w naszym województwie nie ma pracy? Czy szukanie nowego zatrudnienia musi trwać miesiącami i być nieustanną harówką? Nie!

Strefa Biznesu 0 Comments

Coraz więcej miejsc pracy w Łodzi

W I kwartale w Łodzi powstało ponad 2 tysiące nowych miejsc pracy. To bezprecedensowe tempo – oceniają władze miasta. Liczą jednak, że będzie się ono utrzymywać, bo w regionie przybywa inwestycji wymagających

Strefa Biznesu 0 Comments

Przyszłość polskiej energetyki – rozwiązania Polskiego Funduszu Energetycznego

INNOWACJA, EKSPANSJA I INTEGRACJA TO NAZWA NASZEJ GRY, KTÓRĄ NAZYWAMY BIZNESEM O JUŻ OSIĄGNIĘTYCH SUKCESACH, PLANACH NA PRZYSZŁOŚĆ, NOWYCH PRODUKTACH W OFERCIE I SILE MARKI ROZMAWIALIŚMY Z ROBERTEM ZAGOŻDŻONEM, ZAŁOŻYCIELEM

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!