Druk wizytówek – praktyczne porady

Druk wizytówek – praktyczne porady

Jednym z najbardziej pomijanych narzędzi reklamowych są wizytówki. Ich znaczenie w świecie biznesu jest nie do przecenienia. Druk wizytówek może świadczyć o profesjonalizmie i kreatywności. Trudno jest stworzyć projekt, który wykorzystuje tak niewielką ilość przekazu. Graficy muszą na małej powierzchni zawrzeć jak najwięcej informacji. Jest to trudniejsze zadanie niż tworzenie wielkoformatowych plakatów czy szyldów.

ZAMIESZCZENIE INFORMACJI O  FIRMIE

Podobnie jak w przypadku projektowania logo, ważne jest, aby wizytówki były proste. Tę pracę najlepiej powierzyć specjaliście.

Jeśli wizytówki nie zostaną zaprojektowane z odpowiednim wyprzedzeniem, ich wydrukowanie nie będzie możliwe. Do tego celu niezbędny jest odpowiedni program komputerowy. Oto najpopularniejsze narzędzia do tego celu:

  • Photoshop,
  • CorelDraw,
  • Illustrator,

Na każdej wizytówce powinieneś umieścić podstawowe informacje o swojej firmie. Są to dane kontaktowe i dane właściciela, a także nazwa i logo firmy, w której pracuje. Można wprawdzie zamieścić adres firmy, ale nie jest to wymagane.

Ważne jest, aby Twoja wizytówka wyróżniała się poprzez zastosowanie unikalnego projektu, który jest dopasowany do indywidualności Twojej firmy. Należy zwrócić uwagę na dobór kolorów, elementów graficznych i wielkości czcionki, a także marginesów. Będzie to miało bezpośredni wpływ na to, czy konsument, który otrzyma wizytówkę, zachowa ją i będzie dalej korzystał z zawartych na niej informacji.

Czytaj również: Wizytówki – czy warto w nie inwestować?

ORYGINALNY PROJEKT JEST KLUCZEM DO SUKCESU

Istnieje wiele różnych rodzajów wizytówek. Nie zawsze muszą być one drukowane na kartonie. Bardzo popularne stało się wykonywanie takich materiałów w formie naklejek na ścianę. Można je również wklejać do kalendarza lub notesu. Nie zawsze warto trzymać się utartych schematów i norm. Czasami lepiej jest poeksperymentować z wyglądem i wielkością tych artykułów.

KREATYWNA FORMA BIZNESU

Kreatywność jest bardzo ceniona w biznesie. To właśnie ona sprawia, że firma bardziej zapada w pamięć konsumentów. Należy pamiętać, że w tym przypadku kluczowa jest oryginalność. Powielanie wizytówek firm o podobnych wzorach jest częstym błędem. Nie jest to postrzegane pozytywnie i zawsze spotyka się z publiczną krytyką.

Podobnie jest z korzystaniem z gotowych schematów.

Druk wizytówek ma odzwierciedlać indywidualność firmy.

Najlepiej skorzystać ze wskazówek studia reklamowego i przedstawić im swoją wizję.

Previous Jak zrobić trwałą na włosach?
Next Rębak do drewna - jaki wybrać do swojego ogrodu?

Może to Ci się spodoba

Strefa Biznesu 0 Comments

Firmy poszukują absolwentów nauk ścisłych

150 wykwalifikowanych specjalistów znajdzie w tym roku pracę w centrum rozwoju oprogramowania, które w Łodzi otworzył Ericpol. Kolejne 150 osób firma zatrudni w swojej siedzibie w Krakowie. Ericpol to firma inżynierska świadcząca usługi w branży IT. Stawia głównie na młodych matematyków.

Wiadomości 0 Comments

Wiatrołap – czym jest i jak go funkcjonalnie urządzić?

Przedpokój pełni rolę pokoju przechodniego pomiędzy wejściem a pomieszczeniami mieszkalnymi. Często jest mały, ale dzięki prostym zmianom możesz sprawić, że korytarz będzie przytulny i jak najlepiej wykorzystać powierzchnię kwadratową. Układ

Wiadomości 0 Comments

„CYBERPRZESTĘPCZOŚĆ – NOWE ZAGROŻENIA”

16 lutego 2017 roku w Auli Centrum Edukacji Przyrodniczo-Leśnej Leśnego Zakładu Doświadczalnego SGGW w Rogowie odbyła się konferencja pn. „Cyberprzestępczość – nowe zagrożenia” organizowana przez Komendę Powiatową Policji w Brzezinach,

0 Comments

Brak komentarzy!

You can be first to comment this post!

Zostaw odpowiedź