Druk wizytówek – praktyczne porady
Jednym z najbardziej pomijanych narzędzi reklamowych są wizytówki. Ich znaczenie w świecie biznesu jest nie do przecenienia. Druk wizytówek może świadczyć o profesjonalizmie i kreatywności. Trudno jest stworzyć projekt, który wykorzystuje tak niewielką ilość przekazu. Graficy muszą na małej powierzchni zawrzeć jak najwięcej informacji. Jest to trudniejsze zadanie niż tworzenie wielkoformatowych plakatów czy szyldów.
ZAMIESZCZENIE INFORMACJI O FIRMIE
Podobnie jak w przypadku projektowania logo, ważne jest, aby wizytówki były proste. Tę pracę najlepiej powierzyć specjaliście.
Jeśli wizytówki nie zostaną zaprojektowane z odpowiednim wyprzedzeniem, ich wydrukowanie nie będzie możliwe. Do tego celu niezbędny jest odpowiedni program komputerowy. Oto najpopularniejsze narzędzia do tego celu:
- Photoshop,
- CorelDraw,
- Illustrator,
Na każdej wizytówce powinieneś umieścić podstawowe informacje o swojej firmie. Są to dane kontaktowe i dane właściciela, a także nazwa i logo firmy, w której pracuje. Można wprawdzie zamieścić adres firmy, ale nie jest to wymagane.
Ważne jest, aby Twoja wizytówka wyróżniała się poprzez zastosowanie unikalnego projektu, który jest dopasowany do indywidualności Twojej firmy. Należy zwrócić uwagę na dobór kolorów, elementów graficznych i wielkości czcionki, a także marginesów. Będzie to miało bezpośredni wpływ na to, czy konsument, który otrzyma wizytówkę, zachowa ją i będzie dalej korzystał z zawartych na niej informacji.
Czytaj również: Wizytówki – czy warto w nie inwestować?
ORYGINALNY PROJEKT JEST KLUCZEM DO SUKCESU
Istnieje wiele różnych rodzajów wizytówek. Nie zawsze muszą być one drukowane na kartonie. Bardzo popularne stało się wykonywanie takich materiałów w formie naklejek na ścianę. Można je również wklejać do kalendarza lub notesu. Nie zawsze warto trzymać się utartych schematów i norm. Czasami lepiej jest poeksperymentować z wyglądem i wielkością tych artykułów.
KREATYWNA FORMA BIZNESU
Kreatywność jest bardzo ceniona w biznesie. To właśnie ona sprawia, że firma bardziej zapada w pamięć konsumentów. Należy pamiętać, że w tym przypadku kluczowa jest oryginalność. Powielanie wizytówek firm o podobnych wzorach jest częstym błędem. Nie jest to postrzegane pozytywnie i zawsze spotyka się z publiczną krytyką.
Podobnie jest z korzystaniem z gotowych schematów.
Druk wizytówek ma odzwierciedlać indywidualność firmy.
Najlepiej skorzystać ze wskazówek studia reklamowego i przedstawić im swoją wizję.
Może to Ci się spodoba
PODPISANIE POROZUMIEŃ
27 czerwca 2017 roku w Urzędzie Miasta Łodzi odbyła się uroczystość podpisania porozumień pomiędzy Prezydent Miasta Łodzi Hanną Zdanowską i Komendantem Miejskim Policji w Łodzi insp. Pawłem Karolakiem. Na mocy
Budka akustyczna do biura – dlaczego warto w nie zainwestować
Kabina akustyczna to małe pomieszczenie całkowicie odizolowane od hałasu zewnętrznego. Używana byłą pierwotnie przez muzyków i wokalistów do nagrywania w domu, dla lepszej izolacji akustycznej. Budka akustyczna jest już wykorzystywana
TESTY PSÓW POLICYJNYCH
Dwa razy w roku Wydział Prewencji KWP w Łodzi organizuje zajęcia kontrolne sprawności użytkowej psów przeznaczonych do działań prewencyjnych. Testom poddawane są psy patrolowe oraz patrolowo-tropiące. Zwierzęta sprawdzane są m.in.

0 Comments
Brak komentarzy!
You can be first to comment this post!